FAQ
Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen.
Mocht jouw vraag er niet tussen staan of mocht je een specifieke vraag over jouw bestelling hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren op 02/793.10.90 of via info@coffizz.be
Bestellen
-
Moet ik een profile aanmanken om op coffizz.be te kunnen bestelen ?
Non, vous n’avez pas besoin de compte pour pouvoir commander. Nous vous conseillons toutefois de vous créer un compte. Cela vous permet de :
- Consulter vos commandes précédentes
- Télécharger vos factures
- Centraliser les messages reçus par Coffizz. -
Kan ik mijn bestelling na betaling nog aapassen ?
Neen, van zodra de betaling voltooid is, kan je jouw bestelling niet meer aanpassen. Ingeval je een verkeerd artikel besteld hebt kan je het artikel makkelijk retourneren.
Wanneer je aan het bestellen bent, kan je jouw bestellen op ieder moment aanpassen door op het winkelwagen-icoon in de rechterbovenhoek van het scherm te klikken.
-
Hoe verwijder ik een artikel uit mijn winkelwagentje ?
Ga naar jouw winkelwagentje door op het winkelwagen-icoon in de rechterbovenhoek van het scherm te klikken. Klik op ‘verwijderen’ om het artikel uit uw winkelwagentje te verwijderen.
-
Hoe he kan ik een kortingscode gebruiken of laten valideren ?
Ga naar jouw winkelwagentje door op het winkelwagen-icoon in de rechterbovenhoek van het scherm te klikken.
Rechts op het scherm, in de blauwe zone, vind je het veld waar je jouw kortingscode kan invoeren.
-
Hoe maak ik een lijst je met favoriete artikelen aan ?
Op de detailpagina van ieder product vind je de knop ‘aan lijst toevoegen’. Wanneer je een artikel aan een lijstje toevoegt, krijg je de optie om het artikel aan een bestaand of nieuw lijstje toe te voegen.
Je kan jouw lijstjes beheren via het menu ‘mijn lijsten’. Dit menu kan je bovenaan op iedere pagina in de donkerblauwe zoekbalk vinden.
Betalen
-
Hoe kan ik betalen ?
Je kan in alle veiligheid met Paypal, Bancontact, Mastercard en Visa betalen.
LEVERING
-
Wat zijn de levertemijnen ? Wanneer ontvang ik mijn artikelen ?
Indien je vóór 14u bestelt, garanderen wij de levering binnen de 24u.
Indien je na 14u bestelt, leveren wij jouw artikelen binnen de 48u af.
-
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen ?
Van zodra je jouw bestelling geplaatst hebt, zal je mail met een overzicht van jouw bestelling ontvangen. In deze mail zal je ook een link vinden die je toelaat om de status van jouw bestelling op te volgen.
Indien je een Coffizz-account hebt, kan je bestelling ook via onze website volgen. Log gewoon in via ‘registreer/login’ in de donkerblauwe zoekbalk bovenaan op iedere pagina en klik op ‘mijn bestellingen’ om de status van jouw meest recente bestellingen te raadplegen.
Retourneren
-
Hoe kan ik een artikel retourneren of terugsturen ?
Vous pouvez retourner les articles gratuitement au cas où :
- Vous avez reçu une mauvaise commande
- Vous avez reçu un article endommagé
- Vous avez reçu un article qui ne correspond pas à a la description présente sur le site.BELANGRIJK: in boven vermelde gevallen dien je ons binnen de 24u na levering op de hoogte te stellen van deze problemen. Je kan ons makkelijk bereiken via info@coffizz.be of op 02/793.10.90
Gelieve steeds een kopie van de factuur met de correcte klantgegevens door te sturen naar de info@coffizz.be, zodat wij een correcte creditnota kunnen opstellen. De ontvangen bedragen zullen teruggestort worden onder de vorm van een aankoopbon .
Jouw account en gegevens beheren
-
Hoe maak ik een account aan ?
Je kan op 2 manieren een account aanmaken:
- Tijdens jouw eerste bestelling zal je de mogelijkheid krijgen om een account aan te maken.
- Je kan ook zonder te bestellen een account aanmaken door op ‘registreer/login’ te klikken, die vind je in de donkerblauwe zoekbalk bovenaan op iedere pagina. -
Hoe kan ik mijn facturatiegegevens aanpassen ?
Indien je nog niet ingelogd bent, klik dan eerst op ‘registreer/login’ in de donkerblauwe zoekbalk bovenaan op iedere pagina op te klikken.
Op deze overzichtspagina vind je een overzicht van jouw gegevens. Klik op het potlood-icoon om het gewenste afleveradres aan te passen.
-
Hoe kan ik mijn afleveradres aanpassen ?
Indien je nog niet ingelogd bent, klik dan eerst op ‘registreer/login’ in de donkerblauwe zoekbalk bovenaan op iedere pagina op te klikken.
Op deze overzichtspagina vind je een overzicht van jouw gegevens. Klik op het potlood-icoon om het gewenste afleveradres aan te passen.